Амортизатори: які краще?

Амортизатори: які краще?

На ринку є понад десяток компаній. Найгучніші імена KONI, Monroe, Sachs, Boge, Kayaba, Bilstein. Причому кожен виробник має у своєму асортименті кілька серій амортизаторів жорсткіше і м’якше, з газом і без. На практиці це означає, що споживач вибирає мало не з півсотні варіантів.

Якщо грошей небагато, варто бути уважнішими до технічної сторони справи: дешевий амортизатор дійсно може мати конструктивні недоліки, чреваті спінюванням масла, варто подумати про газогідравліке. Однотрубний або двотрубний? Перші володіють кращою тепловіддачею і, як правило, бувають дешевше, але біда в тому, що амортизатор знаходиться там, куди при швидкій їзді може залітати щебінь і каміння з-під коліс, які можуть деформувати стінку амортизатора настільки, що поршень може заклинити, а це означає ще одну чергову заміну амортизатора.

Так що краще не економити і відразу витратитися на двухтрубнік. Якщо грошей достатньо, все набагато простіше купуйте найдорожче. І не варто зациклюватися на оригіналі для вашої машини — іноді незалежні виробники можуть запропонувати щось цікавіше. Так, деякі власники нових BMW (з тих, хто любить пройняти з вітерцем) відразу міняють штатні амортизатори на KONI (ціна від 0 за штуку). З Mercedes все навпаки.

Машини на заводі комплектуються тільки амортизаторами Bilstein вельми дорогими і надійними. Bilstein розглядає співпрацю з виробником знаменитих авто як питання R і поставляє Daimler-Chrysler спеціально відібрані і протестовані амортизатори. У магазині таких не купиш, покупні гірше тих, що стоять у штатно. Ситуація унікальна як правило, на нові машини ставляться звичайні серійні амортизатори.

Для довідки: Monroe є офіційним постачальником Volvo і orsche (не всі моделі); амортизатори Kayaba стоять майже на всіх японках; Sachs постачає своєю продукцією Saab, Volkswagen, Audi і BMW, а з 1996 року і Ferrari; Boge ті ж VW, Audi і BMW; Bilstein крім ставляться на orsche Boxter, Chevrolet Corvette; а KONI можна знайти на таких машинах, як Lotus, Maseratti і Lamborghini. Крім того, багато виробників співпрацюють з командами, які беруть участь у ралі і шосейно-кільцевих гонках, в тому числі і F1. Втім, це лірика.

А сувора дійсність полягає в тому, що в російських умовах варто пам’ятати: покупка амортизаторів те саме що лотереї. Наші дороги рясніють такими вибоїнами, які можуть дуже швидко вбити навіть найдорожчі і імениті shock absorbers.

Амортизатори: які краще?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!