Як правильно заводити машину?

Як правильно заводити машину?

Залишений на ніч світло, музика або працюючий обігрівач, низька температура, або витік десь в електромережі автомобіля все це може стати причиною того, що машина не заведеться. Пожвавити нерухомість можна декількома способами, але найпростішим, гарантованим і відносно безпечним є так зване прикурювання. Це процес під’єднання акумуляторної батареї (АКБ) до акумулятора іншого автомобіля за допомогою спеціальних проводів. З них і почнемо.

Є контакт Якщо автомобіль має схильність втрачати електричний заряд, то для полегшення його пожвавлення краще мати спеціальні дроти для запуску двигуна. При їх виборі краще віддати перевагу тій моделі, характеристики якої детально вказані на упаковці і відповідають наступним показникам:, діаметр 4, 5 мм) більш тонкий провід може просто згоріти; мінімальна сила струму 200 ампер чим вищий цей показник, тим ефективніше буде передача струму; довжина 1, 5-2, 5 м короткі проводи незручно кріпити, довші володіють великим опором.

широкі губки затискачів і можливість широко розкриватися для простоти кріплення і більшої площі контакту. Автомобіль-донор Донором може виступати будь-який автомобіль, головне, щоб його акумулятор був у хорошому робочому стані. Якщо це не так, то велика ймовірність, що реанімувати доведеться вже дві машини. Системи повинні мати однакову напругу: якщо що сіла АКБ має напругу 12В, то і заряджаючий донор теж повинен бути 12В, а не 24В.

Але можна оживити автомобіль в 24В від двох 12-вольтів, з’єднаних в ланцюг. З’єднання і запуск Коли знайшовся водій, готовий надати свою машину в якості донора, потрібно з’єднати АКБ двох автомобілів, які повинні розташуватися досить близько один до одного, щоб дотяглися дроти.

Послідовність з’єднання не має значення, головне дотримуватись полярності. Плюсової провід зазвичай має червону обплетення, мінус чорну або безбарвну.

Бувалі водії радять глушити автомобіль-донор і використовувати наступну схему підключення: першими під’єднується зажим до плюса основного авто, другий до плюса донора, третє мінус до донору, четвертий мінус до основного авто, причому, може виникнути іскра. Останні підключення краще робити до маси, тобто, до нефарбованої металевої деталі, що має гарний електричний контакт з кузовом. Можна підключитися і до мінусової клеми мертвого акумулятора, якщо інше не передбачено.

У деяких сучасних машинах доступ до акумулятора обмежений і існують спеціальні місця, до яких потрібно підключати дроти під час прикурювання. У кожному разі, перед такою процедурою краще ознайомитися з інструкцією до автомобіля. Після приєднання проводів потрібно завести автомобіль-донор і дати 3-5 хвилин для зарядки акумулятора, що сів.

Після цього завести основний автомобіль і дати йому попрацювати з приєднаними дротами ще 5 хвилин. Потім від’єднати дроти від донора і основного автомобіля. Двигун в ожила машині не потрібно глушити в наступні 20 хвилин, а акумулятор краще заряджається, коли транспортний засіб рухається. Також в цей період не рекомендується включати фари і музичну систему. Інфографіка: Невеликі нюанси Якщо розряджений акумулятор виливає неприємний запах або видно, що стався витік електроліту, краще не намагатися його оживити, а поміняти.

Той же рада, якщо батарея почала сильно нагріватися під час заряджання. Якщо автомобіль довгий час стояв з порожнім акумулятором, то навіть якщо він завівся, батарею краще поміняти найближчим часом, інакше прикурювання стане звичайною процедурою. Якщо після 10 хвилин зарядки двигун не завівся, значить, проблема криється в іншому місці: в системі запалювання, паливній системі, електропроводці або у виході з ладу якого-небудь приладу.

На нових автмобілей-донорах з ємними акумуляторами краще від’єднувати клеми від батареї перед процедурою прикурювання, оскільки під час процесу виникають великі перепади напруги, які не любить бортова електроніка. Замість автомобіля-донора можна використовувати просто заряджений акумулятор або спеціальне пусковий пристрій. Якщо ємність допоміжної батареї невелика, то можна спробувати відразу завести машину від неї, від’єднавши акумулятор, що сів, оскільки в момент запуску двигуна він бере на себе дуже великий заряд.

У північних регіонах, для того, щоб уникнути процедури прикурювання, автовласники знімають акумулятори та забирають їх в теплі приміщення, щоб вранці встановити на автомобіль батарею в робочому стані. При цьому потрібно мати на увазі, що АКБ може в незначних дозах виділяти шкідливі речовини, тому вона не повинна перебувати в одному приміщенні з людьми.

Як правильно заводити машину?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!